mom0989 Hatice__31 4. Ayına kadar yüz üstü uyudu sonra zor olsada yan ve sırt üstü yatırmaya alıştırdım 21 aylık şuan her türlü yatıyor🙄😀
Grlnl GramPozitifBakteri 1 aylıkken de öyle mi uyuttunuz? Bebeğimin gazı var şuan ama uyuyor. Yüzüstü çok rahat bende öyle yatırdım ama böyle bırakıp uyuyamıyorum kafasını kaldırıp burnu aşağıya gelir diye kaldırıyor hafif hafif çünkü
GramPozitifBakteri Grlnl Evet malesef öyle uyudu.Göğsümde uyurdu gündüz hatta, gece de reflü yatağına koyardım.Başka türlü naptıysak yatıramadık🥺 sürekli kontrol ediyordum ben de.Gazdan dolayı çocuk öyle rahat etti hep
Grlnl GramPozitifBakteri benimki de ama güvenip bırakamıyorum ne yazık ki tam canıma geçmesini bekliyorum çevirip öyle yatıyorum 🥲
GramPozitifBakteri Grlnl Kafasını çeviriyordu benimki ondan çok sıkıntı yaşamadım eğer çeviriyorsa kurtarıyor ama kontrol etmekte her zaman fayda var tabi