Saadet12Irmak Suyun tadını sevmiyor olabilir mi acaba? Benim kızım su içiyordu biberon ile ama ebebek te satılan fuska marka bebek suyunu öneren bi tanıdığım olmuştu. İçimi daha yumuşak demişti. O suyu kullandıktan sonra su içmesi arttı. Suyu içmiyor değildi zaten ama bebek suyuyla içme miktarı arttı. Deneyin isterseniz. Biberon, bardak, suluk artık hangisi olursa. Bu arada bebek suyunun kendine özel emzik ağzı var belki hem suyun tadını hem de emzik ağzını sever ve içer. Denemekte fayda var 😊