Uykusuzanne popoda çatlak olabilir, çatlak olduğunda bebekler, kalalarını yaparken canları acıdığı için kakalarını yapmaz tutarlar, tuttukça da kabız olurlar. Öyle bir şeyin olmadığından emin olun önce, çatlak varsa ona göre tedavi gerekir. Yoksa sürekli tekkrarlar bu durum