Ayazz54 evet baya rahatlayarak uyuyor mesala bunlardan önce akşam saat 22:00 dan sabah 06:00 a kadar uyumaz aralıklarla saatlerce ağlardı ve kendiliğinden ağlamaktan uyuya kalırdı artık ve her gece acildeydik .
ya arabada yada camın önünde rüzgar gelince susuyordu yada saatlerce sallıyorduk şimdi düzenli olarak yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve ağlama saatleri daha azaldı mesala 22;00 da başlıyor ağlamaya gece 02:00 da bitiyor uyuyor ertesi gün yine aynı böyle bir döngü içerisine girdik