Sim25 canım merhaba aynı öyleydi çok zorlanıyordum ama çok takılmayınca süreci daha kolay atlattık en son doktora götürmüştüm 8 aylıkken, gelişimi iyiyse fırsat tanı bir süre daha çok erken henüz bebekten bebeğe değişir zorlama sakın demişti sonsuza kadar böyle olacak değil ya sakin kalmaya çalışın demişti o gün bıraktım peşini rahatladım bende size de tavsiye ederim deneyin hep ama zorlamayın kendinizi de üzmeyin sakın şimdi çok iri taneli şeyler dışında çorba püre ekmek kek bisküvi böyle keyfine göre yiyor çok şükür artık yavaş yavaş alıştı 1 yaşında şimdi oğlum ama mesela hala da öyle çok taneli şeyleri yiyemez bugün mesela arpa şehriyeli çorba yapmıştım hep tükürdü suyunu içti sadece dün de köfte vardı biz yerken çok heveslendi parça parça ağzına verdim yedi şaşırdım baya böyle böyle sanki her gün iyiye gidiyor anahtar sakin kalmaktaymış 🥲🥲