EdaEla23 Kızım dün sabaha karşı düştü yüz üstü çok ağlamadı takip ettim bir problem yok ama hala tedirginim :(
Seyma_29_ EdaEla23 çok geçmiş olsun. Daha bu sabah kızım yataktan düştü. Çok şükür bir sıkıntımız yok
Sibel22 EdaEla23 geçmiş olsun galiba bir çok kişinin başına geliyor bir ay önce koltuktan düştü kızım nasıl korkmuştum uyutöadık bidört saat kadar ve 24 saatte gözlemledik kusma falan olmasın diye gözlerde kayma yada çok şükür geldi geçti Allah koruyor
Rules EdaEla23 7 aylıkken düştü hemde fayansa küt diye kafasının sesini duyduk. Hemen acile gidip tomo çektirdik doktor gözlemleyin uzun süre uyutmayın dedi. Sıkıntı olmadı çok şükür. Geçmiş olsun.
Annebalisi Oğlum düştü maalesef 2 kez hemde🥺 Doktorunu aradım hemen kusma,hareketlerinde değişiklik ve gözlerinde kayma var mı takip edin bikaç saat uyumasın dedi. Hiçbiri olmadı çok şükür. Sizede çok geçmiş olsun.
EdaEla23 Annebalisi Size de geçmiş olsun şükür gözde kayma ya da kusma hiç birsey olmadı ama ben hala etkisinden çıkamadım
EdaEla23 Seyma_29_ Bizimde bu sabah 5.30 da oldu şükür melekler koruyor ama olan biz annelere oluyor çok etkisinde kaldım size de çok geçmiş olsun
EdaEla23 Sibel22 Evet coğu bebişin başına geliyor sanırım haklısınız Allah hepimizin evlatlarını korusun bize bağışlasın 🤲
Minnak23 EdaEla23 geçmiş olsun bende iki kere düşürdüm kızımı on aylık daha biri koltuk biri yatak ikisinde de anlamamasına ragmen milyon kez özür diledim kzımdan benim dikkatsizliğimden oldu diye kusma ve hareketlerinde bi değişiklik yoksa korkmayın insan tedirgin oluyor üzülüyor ama bir sorun görmüyorsanız merak etmeyin
EdaEla23 Minnak23 Evet bende çok özür diledim nasıl koruyamaz diye hala da kötüyüm şükür kusma ya gözlerde kayma olmadı zaten kısa ağladı sonra bana güldü hep hal hareketlerin de değişiklik yok ama insan ister istemez üzülüyor korkuyor 😶
Annebalisi EdaEla23 Korkudan bende ruh gibi gezmiştim o gün sizi çok iyi anlıyorum. Gerçekten çok çok üzücü, Allah beterinden korusun diyelim.
Minnak23 EdaEla23 ewet canım malesef üzülüyorüz ben kzımdan cok aglamıstım onun da aglaması kısa sürdü oda ben korkup bagırdıgım için agladı yavrum sonra o güldü etti ben ondan daha cok aglamıstım etkisinden cıkamıyor insan tekrardan geçmiş olsun bir dhaa yaşamayalım inşallah,🙏
Sln20 EdaEla23 Benim kızım da düştü birkaç kez. Korkup ağlıyor biraz sarılınca sakinleşiyor. Fazla tepki vermediyse bir şey yoktur. Biraz takip edin uykusunu. Geçmiş olsun 🌸
bayankitapkurdu EdaEla23 benim oğlum da birkaç kere düştü maalesef. Yanımda yattığı zaman normalde uyanır uyanmaz gelir sokulurdu bana ama birkaç kez öylece dümdüz gitmeye kalkmış tabi düştü. Ama yaklaşık 3 aydır kendini tutuyor yatağın ucuna gelip bekliyor onu alayım diye.
EdaEla23 bayankitapkurdu Size de geçmiş olsun ama artık akıllanmış baksanıza :) benim ki altı ayı yeni bitirdi o kadar dönüp düşebileceğini hesaba katmadım ondan çok vicdan azabı çektim nasıl akıl etmem diye :(
bayankitapkurdu EdaEla23 daha çok düşecek maalesef annesi düşe kalka büyüyecekler. Ama inşallah büyük sorunlar olmaz. 🤲🏻 Oğlum emeklerden bile bazen eli kayıyor düşüyor. 🤷🏻♀️ Şimdi adım atmaya başladı ve yine düşüyor. Önünü alamıyoruz maalesef. Keşke her yeri peluşla kaplaya bilsek