Miray4455 artı yönleri daha konforlu, daha güvenli, yeni oturmaya baslayan bebekler icin daha uygun (sırt kısmı kademeli yatirilabiliyor) eksi yönleri cok hantal , temizlemesi zor , fazla yer kaplıyor ve pratik degil. 1 Yaşına kadar kadar chicco kullandim sonra ikea ya gectim oh be dünya varmış dedim tek elimle ordan oraya savuruyorum 🤣