Nefes69 Busram55 bızmı cok kafaya takıyoruz acaba 🤷♀️Bugun hastaneye gıttım kan ve ıdrar tahlılı yaptırdım ne olur olmaz dıye saglık ocagında için rahat etsın dıye cocuk doktoruna yonlendırdı baklm pazartesı alacagım sonuclrı ıns bırsey cıkmaz
Nefes69 Azizecelik68 dogrudur saglıklı olsunda kılo gercekten ıyı degıl ama hep dusuncedeyım doymuyordamı almıyor oyuzdn mama takvıyesı yapıyorum arada rabbım herkesın bebegnı saglıklı sıhhtlı buyutmeyı basıp etsın
Nefes69 Geylani bn hıc memnun kalmadım hem sevmedı tadını hemde onu ıctıkce cok kusuyordu oyuzden degıstım bugun
Busram55 Nefes69 ne biliyim vala bende darlandım. Evolvia kullanıyordum bende. Smdi smilaca gectim evolvia kabızlık, yaptı. Smilac denednzmi denediysenz begendinzmi sık, sık, ta mama degismek, istemiyorum ama işte mecbur
Nefes69 Busram55 bugun aldım ıste denedım ıcmıyor en fazla ıctıgı mama 30 cc devamı yok ıstahsız bı bebekmı anlamadım o kadar kı yıprandım artık ne yapsam 60 cc fazla yemıyor kendı sutumude onuda 60dan fazla yemıyor sagıpta verıyorum bazen doydugunu anlamak ıcın her yolu denıyorm ama kılo almada sıkıntı yasoyoruz
17112020 Geylani sanirim solgar in hapi demek istedi…solgar bira mayasi tableti bn de kullanıyorum ..