minibiranne Merhabalar annelerim , bebeğimin beşiğine yatak alacağım ama hangisi kararsız kaldım. Sünger yatak mı yoksa yaylı yatak mı almam daha uygun. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😊
Seyma_29_ minibiranne benim beşikle hediye geldi sünger yatak ama çok memnun değilim biraz gıcırtısı var kızımda sese baya duyarlı. Şimdilik idare ediyoruz
4bilge12 minibiranne yataşın minipo modelini aldık. Omurga gelişimi çok önemli bebeklerde. Bir tarafı 0-2 yaş sert ve yüz üstü yattığında bile hava alabilen yüzey. Diğer yüzeyi ile 3 yaş ve üstüne uygun biraz daya yumuşak. Oldukça memnunuz.
Girlpower minibiranne yaylı yatak tavsiye etmemişti ebebek görevlisi yataş ın Kraft için yaptığı pamuk oyun park yatağından almıştım gayet güzel
Seyma_29_ minibiranne sünger yatağın çok iyi olmadığını düşünüyorum zaten çünki kızımı yakıyor ter açısından. Alabiliyorsanız normal yatak düşünün tabiki derim
ArasMom_34 https://www.hizliresim.com/r1ev3zs bende 1 ay oldu bu yatağı aldım yüzeyi yumuşacık pamuklu ben memnunum
minibiranne ArasMom_34 dün araştırma yaparken görmüştüm teşekkürler ağırlığı nasıl canım taşıma açısından 😀
Girlpower minibiranne normalde 280 TL ebebekte 180 TL ye düşmüştü o zaman almıştık bakın belki hala devam ediyordur indirim
Girlpower minibiranne https://www.kraftbaby.com/yatas-pamuk-oyun-park-yatagi ürün bu ama ebebek mağazasından almıştım ben 180 e sitesinde yok ama mağazalarında vardır belki
Gizem5252 Bende Yataş marka aldım ve çok memnunum normal beşikler için de park yatağa uygun şekilde de yatakları var
Gizem5252 Diğer markaların park yatak süngerleri çok ince geldi park yatak için olan Yataş marka aldım çok memnunum diğer ince süngerler bir süre sonra çökme yapabilir omurga gelişimi için önemli bir konu olduğu için yatak seçimine önem verdim