Merhaba kızlar 6 ay 11 gunluk bebegim var 2300 gr dogmustu suan 6550gr son 1 haftadr gece beslenmek istemiyor mama kullanyrz 4 saatte bi kendim uyanıp veriyorum oncesinde yiyordu uykusnda biberonu agzna deydirdigim an agzni acıp yiyordu smdi yemek istemiyor gece saatini 5 saate ckarttm yine yemek istemiyor gunduzleride 3 saatte 90ml zoraki 30ml yedirip 120ml anca tamamlatyorum az tuketiyor ek gidayida oyle cok fazla yemiyor ilk verdgmde agzni acıp yemek istiyor snrasnda ölcüyor yemek istemiyor pirinc unu yulaf unu irmikle yaptgm seylerde genelde meyveleri ve yogurdu sade sade yiyor ama iyce zayıf kalicak gelisiminde skntı olucak diye korkuyorm benim gibi olanlar varmi nasıl yapıyosunz yardmcı olurmusunz