Deniz3402 Kızlar gece bebeğim çok hareketlenmeye başlayınca tam uyanmadan hemen alıyorum emziriyorum. Memeye koyarken titreyerek geliyor memeye yerleşiyor hatta hemen denk getiremiyor emmeye başlayınca duruyor. 4aylık. Neden titriyo olabilir böyle olan var mı
Serpil51 Deniz3402 titreme değil de heyecanlanma uyku sersemi çok acıkması olabilir mi acaba bizde de o zamanlar öyleydi de
Sln20 Deniz3402 Uyanırsa alsanız daha iyi olmaz mı aslında? Belki geçiş esnasıdır. Memeye yerleşirken titremesi heyecandandır tahminen. Acıkınca panik halde meme arıyor minikler 🥰 Bazen de uyandığı için çiş yapıyor olabilir, o zaman da titriyorlar.
Gzmkrm Deniz3402 bnmde öyle oluyo bazen canim8,5 aylık yapiyo arada bazen emerken uyuyakaliyo ağzından düşüyor titreyerek deli gibi tekrar aliyo ama.bn heyecanına vermiştim:)
BiricikAilem Deniz3402 aranıyor annesi, memeyi bulmaya çalışıyor heyecanlanıyor. Bu klasik aç bebek ve meme kavuşma anı sanırım.
Deniz3402 Serpil51 olabilir evet aslında tam titreme değil de başı böyle sabit değil memeye saldırmaya çalışıyo gibi ama göz kapalı ondan tedirgin oldum.🙄
Aselbade Deniz3402 benim kızım 5 aylık aynı dediğiniz gibi yapiyo ağlıyor uyaniyo sonra meme arıyı çırpınıyor başını sağa sola çeviriyi taki emene kadar
Arasinannesiiiii Deniz3402 benimkide sabahları öyle acıkıyor kuzum nereye saldıracağını şaşırıyor memeyi bulana kadar canavar gibi 😅☺️
Annebalisi Benimkide öyle. Ama acıktığı için heyecanlı heyecanlı memeyi arıyo gibi geliyo bana. Bayılıyorum hatta o an ki tipine 😂😅