Merhaba anneler 2.5 aylık bir minnoş kız çocuk annesiyim. Odamızda ki beşiğinde yatıyor gündüzleri ise salonda ki portatif yatağında yatıyor (evimiz iki katlı olduğu için salon aşşağıda). Odasına ne zaman bırakmak lazım 🤔 oraya alışması ve yalnız uyuması için. Bir diğer ikinci konu ise; ilk zamanlar sütüm dolu dolu geliyordu hem emziriyor hemde sağıyordum ama şimdi bebeğime bile yetmiyor. Dolmuyor göğüsüm. Bebeğim uyanık kaldığın çoğu zaman emmek istiyor göğüsümde süt tam olmadığı için resmen kavga ederek emiyor. Öneriniz var mı ? Teşekkürler 🙏