Funda0506 Kızlar 17 günlük bebeğimin göbek deliği kanıyor zıbınına böyle lekelenme oluyor ve hala içine girmedi sizce neden ve kaç günde düzelir tamamen içine girmesi ne kadar sürer?
Pnr22 Funda0506 1ayda tam oturur eczanedeki alkolle pamuk yardımıyla hergun göbeğini silin az kanama normal
Cgnege44 Funda0506 kanama olunca k vitamini yapıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam doktora gitmeniz gerekiyor
Linakusss Funda0506 bizde de oldu doktor k vitamini iğnesi vurdu. Göbeğini yaktı. Krem verdi geçti. Doktora görünmeden bir şey yapmayın. Hassas bir durum
Bualemdeyeniyim Funda0506 bence doktora gidin kanama olunca k vitamini vuruyolar ve içine giril değilse fıtıkta olabilir. Bizimki fıtık olmuştu baya dışarda şiş gibiydi kendiliğinden geçti 3aylıktı
Busukermit Bebegim in göbegi düştükten sonra hafif kaynana olmuştu doktorumuz yakma işlemi yaptı Bi cubukla siyah Bi toz sürdü acısız bir işlem oyle gecti siz yine aksatmayın gidin kontrole
2erkekanasiii Canım bizdede sürekli akıyordu göbeği düştü hala akıyordu leke oluyordu yaktı yine akıyordu sonra göbeği düştü göbeğinin içinde Bi parça vardı meğerse enfeksiyon değil polipmiş yani sinirsiz et parçası çocuk cerrahi hemen kesti hiç canı acımadı
Annebalisi Funda0506 Oğlumda da olmuştu aynısı sağlık ocağındaki hemşireye gösterdik normal dedi. Kendiliğinden geçti sonra.