AgentMom canım önerin için çok teşekkür ederim. Evet İstanbulda’yım. İstoç hiç aklıma gelmemişti, eşimi bir gün göndereyim diyeceğim ama adam haftaiçi full çalışıyor, haftasonu yasak.🤦🏻♀️
Ben Anadolu Yakası’ndayım. İlk fırsatta gidip bakacağım inşallah.🙏
Laden Baby Alive batağına ben de düşüyordum az kalsın ama sonra buraya açtığım bir post sayesinde vazgeçtim çok şükür… Eminim ki benim kızım da saçından tutup sürüklerdi, belki onu bile yapmazdı. Evde iki tane bebeği var. Geçen gün birini vermek istedim oynasın diye, görünce kolundan tutup yere attı bebeği. Sonra köşesine gitti, kuleleri dizdi, arabaları sürdü. Bebeğe gözünün ucuyla bile bakmadı. Hiç sevmiyor…🥲
ilknurgoksu hahahahsha kitaplardan almana çok sevindim canım. Memnun kaldın mı? Sevdi mi bebeğin? Bu arada keşke ben de kendimi engelleyebilsem :’)
Gin bakma canım bakma… Çok pahalılar gerçekten. İnsan hayret ediyor ufacık bir inek figürünün 295₺ olmasına.🥲
Gin “Benim ilk yapıştırmalarım” serisinin böyle bir özelliği var canım. İyi ki almışsın, kesinlikle herkes almalı o kitaplardan. Bizdekinin artık hali kalmadı ama hala çıkartmalarını çıkarıp çıkarıp yapıştırıyor. Dün bütün yüzüne yapıştırmış, artık yapışkanlığı gitmiş hepsinin kenarlardan kalkmışlar. Yine de yapıştırmış ve aynada kendini izleyip beğeniyordu ahshajsh😂