Merhaba hanımlar,
Kızıma oyuncak hayvan figürleri almak istiyorum. Geçen gün birkaç oyuncakçıya baktım fakat hem pahalı, hem de ucuz plastikten yapıldıkları yani zararlı oldukları çok belli.
Schleich marka bakıyorum… Evet çok güzeller, çok gerçekçiler, zararlı madde içermiyorlar, boyaları atmıyor ama çok pahalılar ya. İnsaf be kardeşim. Oyuncak ineğe verdiğim parayla kurbanlık danaya da girerim. Şakaşaka. Pahalı işte hanımlar.
Daha uygun ama kalite olarak iyi, önerebileceğiniz bir marka var mı?