İyi Akşamlar
Bebeğim 3 buçuk aylık. Sadece Anne Sütü ile besleniyor. Büyük tuvaletini 6. gün veya 7. gün yapıyor. Eğer 7. gün yapmaz ise doktorun yazmış olduğu Libalaks adındaki ilacı yarım olarak kullanıyoruz , yapıyor. Eşim ve ben ilaç kullanma taraftarı değiliz. Birkaç gündür 1 çay kaşığı su vermeye başladım. Fikirlerinize ihtiyacın var…