Hayatim gaz problemimiz yok çok şükür ama kaka yapmadığı için karnı taş gibi oluyor ağlıyor sadece memede sakinliyor kaka yapmadığı için istiyordur diyorlar ama aç bırakmışım gibi hissediyorum biride gördü mü aa bu çocuk doymamış sütün mü yetmiyor diyor fıttırıyorum🤦🏻♀️ Ayda 700 gr almış canım 35 haftalık doğmuştu kilomuz düşük biraz