Cok moralim bozuk ☹️Benim biri 5 yaşında diğeri de emzirdiğim bebeğim 7 ay 10 günlük , 2 oğlum var cok şükür .iki gün önce test yaptım cok bekledikten sonra silik çıktı .sonra test yaptım çıkmadı ama o zaman niye ilki hemen çıktı .yani normal olarak korunuyorduk , hem bu ay bademciklerim şişmişti hem antibiyotik iğne ve hap kullandım mecbur .birde tam adet günümde lekelenme gördüm 2 gün sonra oda bitti .acaba antibiyotikten sonra mı öyle oldum ????başına bu şekil gelen oldu mu ….