Canselyaren1231 Selam kızlar bnim adetim 12 gün geçti bugün erken gebelik testi yaptım görünür şekilde pembe silik çizgi çıktı gebelik varmıdır ki? Geç döllenme vs olabilir mi Cunki çizgi hemen saniyesinde çıktı
nneslihan Canselyaren1231 ben hamileliğimi öğrendiğimde çok silik bir çizgi vardı hatta yok desem yeridir o kadar silikti hayalet çizgi gibiydi, kan verdim 7,86 idi değerim Haftaiçi kan testi yaptırın daha net sonuç alırsınız, geç döllenme falandır belki🤷🏻♀️
Aslmra80 Canselyaren1231 amin inşallah ama benimde sebeplerim var kızım çok küçük emiyor diş çıkarıyor tabi olursada aldıracak değilim veren rabbim canım