Yunussever Merhaba anneler 3ay 10 günlük bebeğim var gece kaç saate bir emzirmem gerekiyor internet ten baktım 3 saate bir diyo ama etrafındakiler ise ne zaman uyanırsa verirsin diyorlar gece uyandırırsam alışırmış
Omom Yunussever sizin uyandırmanıza gerek yok. O kendini aç bırakmaz acıkırsa ağlar kalkar. Ama sütünüz iyiyse karnı doyuyorsa üç dört saati bulur evet
Prenses-annesi1 Yunussever 2. Aydan sonra ben kalkmayı bıraktım kendi acıkınca kalktı hep. İlk başlarda sarılıktan dolayı 2 saatte 1 kalkardım ama sarılık olayı bitince kendi kendine uyandı hep zaten
sevgi88 Yunussever bizde 3 ay 17 günlüğüz 2.5 ayşıktan3 beri gece uyanmadıkça uyandırıp emzirmiyorum gündüzde 2 saati kendi geçirmiyo
Minnakseven Yunussever doktorunuz yol gösterir bu konuda ama kilo alımı iyiyse 1.aydan sonra uyandirmayin diyor doktorlar.o kendi kalkar
Ebrarliva12 Yunussever uyandirmana gerek yokki kucagina al sesizce zaten o agzini acar uyuuarak ta icer. Ben bebegimi 2 saatte bie emziriridim 6. Ayina kadar