Gizemssa 13günlük bebeğimiz iki üç gündür memede uykuya dalmaya çalışıyor,dalamıyor ve ağlıyor memeyi almaya çalışıyor alamıyor yine ağlıyor. Bunu yaşayan anneler var mı normal mi bu durum?lütfen yardım edin..
Gizemssa Ozlemay Hamsicikk Sevdamavi gazı yok kontrol ediyoruz çıkartıyoruz ama illa memede uyumak istiyor ve biraz emip yüzeysel uykuya geçiyor uykusa gülüyor falan o haller. Ama sonra uyanıp huysuzlanıyor derim uykuya geçiş yapamıyor kucakta da sallasak aynı🥺
Bareyi Gizemssa canım gazını çıkarsan da emdikten sonra tekrar gazlanıyordur bizim de öyleydi memede mayıştıktan sonra emzik ver hemen sonra ayağında salla derin uykuya geçmesini sağla ben bu şekilde yapıyorum ancak öyle uykuya dalıyor yoksa hemen gözünü açıyor . Bide gazı için bioaga çok iyi geldi kullanmıyorsan mutlaka kullan
Hamsicikk Gizemssa gazini çıkarmış olmadan içlerinde kaç tane daha gaz var bilemiyoruz malesef sindirim sistemleri henüz çok zayıf oldukları için bagırsak florası gelişmemiş oluyo bebisleri yellenmek veya kaka yapmak için haliyle ekstra efor sarf ediyorlar yani bu onlar için çok zor malesef o yüzden biraz hareketlenene kadar 2 3 ay ne yazikki ıkınma kazada zorluk gaz sorunları olması normal malesef herhangi bi probiyotik kullanıyomusunuz nbl probiyotik yada bio gaia yı oneririm ikiside güzel probiyotikler kolay kaka yapıyorlar bagirsak florasini desteklediği icin
Gizemssa Gaz sorunu varmış meğer ben uyku zannederken,teşekkür ederim kızlar şimdi gaz çıkarma hareketlerine ve memede uyumaması için ne yapmam gerektiğine ihtiyacım var
Ozlemay Gizemssa klozete oturtur gibi tutun gçfevi gaz çıkıyor ve kaka yapıyor. Ben ıkınıyor giibi yaptığında direk klozete gibi tutuyorum. Öneririm.