Kızlar bebeğim 7 aylık oldu 5.ayda ek gıdaya başladık çok güzel şeyler yapıyorum buharda pişiriyorum çorbalar püreler pankekler ama zorlaya zorlaya yiyor sofradayken kucağım da ya da mama sandalyesindeyse bizim yediklerimizden yemek için çıldırıyor resmen uzanmaya çalışıyor ağzını şapurdatıyor akşam çorba yaptım zorla yedi biraz sonra biz Menemen yerken çok istedi bende ufacık ekmeği suyuna batırıp verdim ama veriş o veriş çıldırıyor birdaha ver diye başka yemeklerdede böyle ne yapsam şaştım yani versem bir tabak yicek sanki annemle kaynanam ver diyor çok istiyor diye ama ben vermek istemiyorum salça tuz domates falan napsam bilemedim 🤷♀️