zeynepela2 Tospikannesiii. 1 ay olmadan bozuldu benimki geri götürdüm almadılar bana kendin kargoya ver dediler banada zor geldi kargo uzak vermedim duruyo bozuk
Tospikannesiii 3children1mom Canım onlar biraz tuzlu ya 😕 ben şöyle uygun fiyatlı doğru tartan bir baskül istiyorum
Tospikannesiii zeynepela2 Şimdiye kadar iyi diyen olmadı canım. Bime polosmart marka geliyor 24 mayısta ve yorumları çok iyi