Merhaba kızlar benim 10 aylık bir bebeğim var geçen ay bir kereliğine korunmadık ve adetime 1 hafta geçti mi kaldı mı bilmiyorum 50 günde bir oluyorum ama neden 40 günde bir olmayayım diye düşünüyorum zaten içim içimi yiyor Bir taraftan da şaşkınım şimdi bebeğim de doymuyor emince dünden beridir sanki sütüm gelmiyormuş gibi hissediyorum huylandım mı bilmiyorum ama çok tuhaf hissediyorum test yapmak istemiyorum belki kuruntu yapıyorum Kendi kendime bilmiyorum öyle çok tuhaf hissediyorum buraya yazmak istedim bir fikri olan var mı süt azalıyor mu yoksa gebelik olabilir mi diye merak ettim