Şimdi eşim mama almaya gitti nöbetçi eczaneden neden olabilir Ki böyle bisry en son kontrole 29 nisanda gitmiştik o günden bu güne olan resimlerine baktım yüzünden Bile farkediyordu canım yavrum zayıfladı bence kaç gece ağladı ben bi yeri agrıyor sanıp geceleri ağlıyordum meğerse sütüm yetmezmiş 😰😰😩