kivircik_annesi26 14 ay 8 günlüğüz iyice iştahımız kesildi hiçbirşey yediremiyorum huysuzluk üst seviyede sizde durumlar nasıl ?
Bsr1825 Bizimkide aynı 13 aylık 🤷 ya zaten bizim ek gıdayla hiç aramız yoktuda şimdi huysuzlugu çok fazla mutfağa giriyorum ağlıyor kucağına al diye gün içinde falan çok yüzü düşük