İyi geceler anneler.Kızım yaklaşık 7.aydan beri geceleri ağlıyo başlarda çok daha fazlaydı bazen sabaha kadar ağlardı azaldı ama geçmedi bi gece ağlamıyosa 5 gece ağlıyo diş falan değil sıkıntısı ne anlamıyorum.Allah aşkına sorun ne olabilir yaşayan var mı?