Hilalcnr Anneler 3bucuk yasında oglum var arada sırada bacagım agrıyo diyo dizle ayak bilegi arası agrıyo
Berenalp Hilalcnr bence bu tarz şeylerde doktora götürmek işiniz benimde yegwnimde vardı şikayetler sık sikta sebepsiz ateslenirdi Akdeniz ateşi teşhisi kondu 3 yaşındayken bence bir götürün doktora