use_use 16 aylık oğlum. 10 aylık olduğundan beri dönem dönem kendini, beni, babasını hepimizi dövüyor, yoluyor ve ısırıyor. bir süre unutuyor, hah tamam şükür bitti diyorum bi sabah uyanıyorum yine aynı. ısırma olayı dişleri çıkarken oluyo genelde. diğerleri dikkat çekmek için ve biraz da meraktan, acaba şimdi ne olacak diye anlamaya çalışma çabası. yolma kısmı da genellikle sevmeye çalışırken, mesela yanağımdan makas almaya çalışıyor 😍 ama bunu tırnaklarıyla yapıyo sağolsun. o kadar canım acıyo ve o anda o kadar sevimli oluyo ki kızamıyorum bile. sadece annecim canım çok acıdı diyebiliyorum, gelip hemen sarılıp yanağını yanağıma koyuyo. 10 dakika sonra yine aynı 🤦♀️