Kızlar makineye attığım taytlarım pijamalrım eşimin pijamalarının lastikleri hep genişlemiş giyilmicek kadr hemde neden böyle oluyo acaba derecesi de renklilerde 40 beyazlarda 60 derecede yıkıyorum yani dereceden olsa diğer kıyafetler de öyle olur sadece pijamalrın taytların lastikli olan şeylerin hep genişlemiş başına gelen yada bilgisi olan birileri beni aydınlatsın lütfen