Yola çıkacaktık 2 gün sonrası ben aşıyı unutmuştum tesadüf doktor aradı aşısı var diye ben de yola çıkacağız yaptırmasam dedim yok bu aşı ateş yapmıyor dedi. Neyse gittik olduk aşımızı ertesi gün ve bugün ateş içinde fitil vs yaptım düşüyor tekrar çıkıyor. Ve yarın sabah uçağımız var pişman oldum yaptırdığıma..kızamık aşısı sonrası ateşlenen oldu mu ve ne önerirsiniz?