Edayaz var var oylede bır atak ki saçıma aklar düştü 2 gün önce önden 3 tel saçımda beyaz gordum tamda dedıgınız gıbı gun ıcınde hep aglak huysuz mız mız gece Hadiinden fazla uyanıyor sürekli dönüyor kıvranıyor yatakta gozu kapalı sekılde bazsn kalkıp oturuyor yataga ama gozu kapalı sabaha karsı 4 de uyanıyor abartısız 8e kdr ayagımda sallıyorm aksi takdirde 1 dk sallamasam bagırarak aglıyor yemıyor içmiyor uykuya direniyor kendını yerlere atıyor uyuturken 9 aylık olduk bugün bitti atak umarım ama umarım düzelir gece uykusu kafayı yedirtti bana 😭