Esraerden yurtdışında bebeklerin uyku duzenler hep iyi, cunku ilk ayini tamamladiktan, sarilik riski gectikten sonra asla bebek uyandirilmiyor ne gece ne gunduz. Haliyle yorulmayan bebek uyaninca mutlu oluyor, sonra da uykusu geldiginde kimse rahatsiz etmeden tekrar uyuyor istedigi kadar 😉 annem 13 sene Kanada’da yaşadı, orda isler bu sekilde yuruyor yani. Bizim ulkemizde nedense uyuyam bebek surekli rahatsiz ediliyor, sonra vay niye uyumuyor diye dertleniyoruz malesef korkutuluyoruz bisey olur diye🙄