Kızım 19 aylık oldu yaklsşık 10 aydır beşiğinde ve odasında tek başına uyuyordu ancak bir süredir tırmanıyor beşiğin korkuluklarına dülecek diye korkuyorum ve aşağı yukarı 10 gündür geceleri ağlayarak uyanıyor ya oturma odasında uyuyoruz birlikte yada yatak odasında bizimle uyuyor. Gündüz de aynı şekilde uyuyorken ağlıyor ve yine koltukta yatırmak durumunda kalıyorum artık alıştı da sanırım. 😢 Koltukta uyurken de bakıyorum ben mutfakta falan uğraşırken yanıma geliyor uykusunu almış şekilde. Acaba bu durumda normal yatağa mı dönsek çok kararsız kaldım yada erken mi sizce? Bu durumda nasıl ilerlemeliyim?