Teemo07 Sln20 dogru diyorsunuz, illaki benim de ihtiyacım olacak. Ben ulaşmaya çalışayım en iyisi doktora.
Nefes1490 Teemo07 ben bekarken öyleydim güne sade kahveyle aç karnına baslardm snrasnda bir kahvlti yapr günü öyle bitrrdm smdi ise emzriym dye icmyrm kahve ama deli gbi yiyorm
Teemo07 Nefes1490 dogumdan 1 ay önce öyleydim, simdi yine eskiye döndüm 🤦🏻♀️ bakalım nasıl olacak böyle
Nefes1490 Teemo07 ins bende bian önce dönerim ama 6 ayimn dolmasını bekliyorm en azından o zamnda emicek ama ek gıda olucgi için içim rahtlikla zayfliyabilrm ama smdi elim kolum bağlı yapamyrm
Teemo07 Nefes1490 yok yok haklısın, simdi emziriyoruz hiç deneme bile. Ben bir de adet olmayı bekliyorum şişkinliklerim gitsin diye. Bir d e iştahım yerine gelirse miss dengelenir ne güzel