Bebeğim 3 bucuk aylık bugun Dr gittik kontrole Ama yatırdıgım anda ağlama krizine girdi hiç susöadam kaldırıp başka bir odaya götürün e susuyor. Ama dokturun odasında kıyamet kopuyor. Çığlık çığlığa. Doktor. Muayene den korkması için çok erken dedi. 6 ay da başlıyor Dr korkusu ve bilinçli yapıyor dedi. Eve geldiğinden beri huzursuz. Emzik bile almıyor. Ufak bir sıkıntı da çığlık çığlığa aglıyr. Susturamıursun. Çaresiz kaldım ne olur yardım edin. Ağrısı olsa fön makinasi sesinse susuyor. Ne yapmam lazım.