Heeguu-2020 14 aylık bebeğim henüz tutunarak yürüyor. Var mı kullanıp memnun kalan ? Genelde vicco öneriyorlar , farklı alternatif veya tecrübe eden ??
Sadekahvem Heeguu-2020 vicco kullandı kızım çok memnun kaldım başka marka ayakkabı almadm daha bı botlari hm 🤷
SeherRonyaMelek Heeguu-2020 vicco ve polaris almıştım ikisindende memnun kaldım. Polarisin bebek ayakkabılarıda oldukça rahat güzel oluyor
Sevgilimmm Sevinc543yakut Sadekahvem merhaba. Tam numarasını mi aldınız ayakkabının. Yani bir satıcı bana Bir beden büyük alin dedi ben de bir numara büyük aldım. Ama ayakkabının arka kısmına parmağım biraz girebiliyor. İade etsem mi diye kararsızım
Tugba6336 Heeguu-2020 valla ben patik kullanmıştım. İlk 2 aya yakın. Ama ortopedist arkadaş kızına Adidas almıştı. Patik gibi olanlardan. Sonra vicco aldım spor ayakkabı hep soyuldu tabanı. Hiç memnun kalmadım. Adidas kullanıyor şuan ondan memnunum kaldım. Botta vicco kullandım. Su geçiriyor. Bu yıl crocs alacam bottu.
Maviyesil121212 Heeguu-2020 Adidas. Harika kızımm getirip kendisi giydirirdi yok gibi o kadar rahat ki
Maviyesil121212 Heeguu-2020 superstar crib yazın ilk çıkan ayakkabı, harika. Fakat şimdi baktım fiyatı aşırı artmış neredeyse 2 kat zamlanmış 1 yılda
zeynepogretmen Heeguu-2020 Polaris iç dış tamamen deri hafif olan modellerden aldım . Kızım çok memnun kaldı