Merhaba güzel anneler bu kez kendimde bir sorunla karşılaştım günlerdir sol elimin bileği parmakları çok ağrıyordu nörolojiye gittim ve test yapıldı elektirik verildi karpal tünel sendromu dendi hastalığı biliyorum annemde de var ama emzirdiğim için doktorun verdiği kremleri kullanamıyorum sizlerin var mı böyle ağrılarda kullandığınız ilaç? Kızımı kucağıma alırken bezini değiştirirken öyle bir ağrı giriyor ki anlatamam size şiddetini 😔😔😭😭