Bitanesi S.a bebeğimin göğüs kafesinin altı kaburgasının bitimi dışa dönük gibi böyle bişeyle karşılaşan var mı doktora sorcam önce fikirlerinizi alıyım istedim. 6. Ayda felan fark ettim genetiktr diye düşündüm ama korkuyorum sıkıntı var mıdır bilginiz var mı
Karenimmm Bitanesi benim öyle canım 😁 28 yaşındayım kaburga fazlalığından öyle olmuş şuana kadar bi sıkıntı yaşamadım