Syah13 Anneler kızıma mama yaptıgım zaman bazen 60 cc falan mama kalıyor bunu dolapta saklayıp 2 3 saat sonra versem olur mu yoksa yeni mi olmalı her seferinde sizler nasıl yapıyrsnz
Laayla Syah13 yarım saat bekletilmeli demişti bana hemşire ve ısıtılan süt veya mama tekrar ısıtılmamalıymış
NaimeYilmaz @Syah13 @Alyaipek En fazla 1 saat bekletilmeli. Ben yarım saati geçmiş mamayı direk döküyorum.