Minnosumd Kızlar corona olduk çoğu gitti ama 5. 6. Günde koku tat kaybı başladı ne yemek ne koku hiçbişey alamıyoruz ne kötü bişeymiş ya çocuk altına yapıyo alamıyorum başına gelenler kokuyu alabilmek için bişey yaptı mı yapılır mı lütfen yardım🙏🙏
Yamanikko Minnosumd maleseff canım. Ben 18 nisanda oldum 29’unda negatif çıktım. Hala tad alamıyorum. Ancak çok keskin bi tatsa hissedebiliyorum.
irmatess Minnosumd Canım tat çabuk geri geliyo bi kaç haftaya düzelir ama koku biraz geç geliyo malesef 😒 2-3 ayı buluyo yani benim öyle olmuştu daha kısa ya da daha uzun sürenler de var o yüzden internette videolar falan var bazı yağları koklamak falan iyi geliyomuş şu an tam hatırlayamadım ama bi araştır istersen 😊
Mirnurs Minnosumd şuan acıklanamayan bi durum beyin frekanslarıyla ilgili net tanı ve cözüm yok corono gibi gelir inş diyip bekliyoruz😕
Melooo Minnosumd öncelikle geçmiş olsun bende eşimde hepimiz geçirdik 8 ile 10 gün arasında çoğu kişide geri geliyor bazen nadir de olsa bi kaç ay sonra gelebiliyormus öyle demişti bana doktor ara ara bazı şeyleri koklayın ben öyle yapmıştım almasamda koklamaya çalıştım hep