Gunsss Merhabalar 🌸 oğluma ilk adım ayakkabısı alacağım e-bebek çıkarmış bi ayakkabı onunla vicco arasında kaldım fiyat olarak aynı gibiler. Sizce hangisi?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gunsss e bebek sanbe marka kullanıyorum. E bebeğe ait değil sanbe kendi başına bir marka:)
Gunsss AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende bugün baby walk diye bir ütün gördüm karar veremedim yumuşacık derisi var güzel gibiydi
Kdr-eren Bizde bugün aldık e bebekten yeni çıkardığı baby walk aldık ben çok beğendim açıkcası model olarak tek model vardı ama esnekliği yumuşaklığı gerçekten iyi arkadaşım vicco almıştı e bebekteki daha esnek gibi geldi bana bebeğimde sevdi
Gunsss Kdr-eren aynen bende bugün baby walk I gördüm emin olamadım vicco mu baby walk mu, bende alabilirim o zman 😊
Gunsss Deletedmom0099 Sanbe görmedim e bebekte bi baby walk vardı birde spor ayakkabı gibi olanlar vardı onlarda çok sert ve ağırdı