Aselimmm47 Elenaveronika ben de öyle 3 yıldır annem sürekli aldırmaya çalışıyor ama almıyorum. yüksek basınçla yemek pişirdiği için içinde pişen yiyeceklerin besin değerlerinin kalmadığını söylüyor çoğu uzman ve tehlikeli olması cabası 🤷♀️