10 Mayıs da sezeryan doğum yaptım estetik dikiş atıldı. Fakat 3 günlük duşumuza girdikten sonra kahverengi bir sıvı akmaya başladı. Su geçirmez bandı çıkarmak zorunda kaldık. Fakat ertesi günü Penbe kırmızıya dönük bir sıvı gelmeye başladı doktor mikrop kaptığını dikişlerin durumunun iyi olduğunu söyledi. Pansumanı yapmamı önerdi 5 gündür düzenli olarak yapıyorum fakat sıvı gelmeye devam ediyor . Ve sol tarafımda ki ipin göründüğü dikişimde sivilceye benzer bir şey var çoğu dikişim kapandı sadece orası kaldı ve oradan sıvı geliyor. Durum nasıl ne olacak bilmiyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı? Ve bu konu hakkında Bilgi verebilecek olan?