Tugcesilam DÜNde post actım sleepy bez sorunuyla ilgili ama 60 tane yorumun cogu bimin bezinden memnun öneriyorlar bez basıl şncemi agır koku yapıyormu lastik izi yapıyormu bunları ben sleepyde yaşadım ondada varmıdır kullananlar bana yardımcı olabilirmi
Sinemmmmm Tugcesilam benim arkadasim kullaniyor cok memnun bende kullandim ama hic memnun kalmadim sizdirma yapiyordu
Duygusuz Tugcesilam bende yeni bez arayısındayım sleepy den evybaby e gectik ama onu heryerde bulamıyoruz baby turco aldım deneyecegim
Minikprensannesi06 Elenaveronika hayırlı geceler benim bebeğimim hiç şikayeti olmadı sleppy kullanıyorduk ama 2 haftadır poposunda sivilce sivilce şeyler oldu alerjik bebek doktora sorduk bez değiştirin dediler Komili ile Molfix arasında kaldım çok katkı maddesi var dediler Molfix de Komili aldım siz memnunmusunuz
Cgnege44 İçerigi temiz değil hemen hemen aynı fiyat minies ve daha ince kokusuz sizdirmiyo sipariş veriyorum kapıya geliyo çok memnunum
Cicismoms Tugcesilam Çok öneriyorlar ama ben arkadaşımda gördüm. Naylon gibi aşırı parfüm korkuyo güvenmedim
Kckbsbeyhn Tugcesilam bende arayis icindeyim acikcasi prima premium care cok guzel ama pahali geliyo cunku sık degisiyo.ilk 4 ay kullandik sonra aktif bebek kullandik hem sizdirma hemde koku yapti.sonrasinda sleppy mehtettiler ama oda cok koku yapiyo yahu.ben en fazla 4 saatte bir degistiriyorum.söyle bi sabit kullanacgimiz bez bulamadik.biminkinede cok guvenmiyorum dokusu karton gibi
Asi-ka Tugcesilam bende doğdu zaman sleepy kullanmıştık pişik oldu lastik izi sızdırma derken araştırdığımda goon dan memnun olan çöktü.bende şuan kullanıyorum memnunum sadece gece sızdırıyordu onuda kilot bezini alarak çözdük
Deletedmom44 Bende çok övüyorlar die BİM’in bezini aldım bana çok kalın geldi bitircem die uğraştım şuan baby turco kullanıyorum çok memnunum
Ddddddd01 Tugcesilam ben oğluma kullandım hemen gidip geri iade ettim oğlumun altını çok kötü yaptı pişik de değil yanık gibi birşey oldu acile zor yetiştirdik doktor bi kaç kremi karıştırıp öyle verdi de geçti tahriş yeri bi daha da kullanmadım sonra sleppye geçtim
Duyulurum Tugcesilam bim bezi kullanıyorum ve memnunum. Siz de denemeden bilemezsiniz. Kullandigim diğer bezlerden memnun kalmamıştım. Ben şöyle düşünüyorum bizim kullanip memnun kalmadığımiz bezleri birileri kullanıyor ve memnun kalıyor bu da her bez her bebeğe uygun değil demek oluyor. Bu yüzden deneme yanilmayla doğru bez bulunur inşallah
Tugcesilam Duyulurum ewet tabi her bebekte farklı oluyor bnde pişik yapmaz sendenyapar yada sende yapar bnde yapmaz falan yani ewet denemek lazm
fatimas27 Tugcesilam bacim Ben kızım da da kullaniyorum oglum doğdu slepy kullandim lastik izi oluyor çift lastik var simdi oğluma da bimin bezini kullaniyorum çok memnumu hani deneyin
Keskeuyusamm Bence bir paket al kendin gör kullan. Kimine iyi kimine kötü geliyor ama ben kullanmazdım
kahvekokusuu Tugcesilam dogdugundan beri bim bezi kullaniyoruz pisik veya sızdırma yaşamadım 10 aylik oglum