Minneee Nuray63 Ablam yemişti o kadar süt yaptı ki mastit oldu. Ben korkumdan ağzıma sürmem. Zaten çok da sevmem. Kontrollü yemekte fayda var
Nuray63 Alperinannesi21 Cgnege44 Minneee _elmaliturtam cokgezenti_30 çok teşekkür ederim kızlar 🙏 ..bazı sitelerde yenmez falan diyordu da merak ettim 🌺👍👍👍
Cgnege44 Nuray63 bende okumuştum bizzat doktoruma sormustum 15 günde 1porsiyon yiyebilirsin demişti 👍 kan olsun 🤍
_elmaliturtam DoganurcaN sütun tadını değiştirirmis öyle okumuştum. Acı özellikle bebeklere pişik bile yapıyormuş.
DoganurcaN _elmaliturtam aa öylemi ben acı da yiyorum baya ama bişey olmadı belli de olmaz tabi dikkat etmek lazım