Edardm sarılık ve tedavi süreci için kesinlikle güven hastanesini tavsiye ederim, doğumum orda oldu sonrasında bebeğim sarılık olduğunda tekrar gittik 20 olan değeri 1 gecede 13 e düşerek fototerapi aldı (kullandıkları makine gerçekten etkili ve iyiydi), fototerapiyi yoğun bakım ünitesinde değil odada anne yanında da alabiliyor ve doktorlar hemşireler oldukça ilgili ve başarılılar