Kızlar 30 haftalık hamileyim bugün hep ara ara olan sancılarım var bebeğim de hareket edince daha da artıyor karnimdan sırtıma yayılan bir ağrı hemde şimdiye kadar hamileliğim boyunca hiç ağrım sızım olmamıştı bu aylarda böyle şancı normal mi doktora gideyim mi sizce ?