eceyiilmazm merhaba benimde 8,5 aylık bebeğim ve kedim var bizimde Ailelerimiz hep bırakın kediyi dediler ama dünyaya bir canlı getirdim diye diğer candan vazgeçemem dedim hep. Şimdi birlikte büyüyorlar kedi hep bebeğimin yanında yatıyor ağlayınca hemen oda kalkıyor:) ayrıca bebeğin onu gözüyle takip etmesi peşinden gitmeye çalışması ona uzanması da bende bebek için önemli bir gelişim sağlıyor. Tabi ki bizim de bebeği tırmaladı ama 2 güne bişey kalmıyor bebek yine peşinde :)