cokgezenti_30 Mom622626 1.aşırı rahat kesinlikle alabilirsin air li olanlar zaten çok rahat onlara bak
AgentMom Mom622626 1. Cinin farklı rengi var. Çok rahat ayakta yok gibi. 4 numarada çok rahat. Diğerlerini kullanmadım.
ilknurgoksu AgentMom ya 37 numara giyiyorum bir tık tabanı yüksek sadece ama kimde görsem dönüp baktığım model 🥲 tabi birazda zevk meselesi sanırım 💜
Ultraslan40 Kesinlikle air max, rahatlığı çok iyi. 👍 2.nin siyahı ben de var o da güzel ama ben 1. Diyorum.
AgentMom ilknurgoksu bir model hoşuma gitmedi. Evet bende başkasında bazen çok beğeniyorum ama giydim mi kendimde beğenemiyorum.
ilknur06 Mom622626 ben puma roma giyiyordum ondan çok memnunum ama daha sonra puma axis aldım çok çok memnun kaldım tavsiye ederim
AgentMom Mom622626 yok sıkılmazsın. Ben seneler önce aldım. Rahat diye ara ara başka renklerini de aldım. Şuan klasik ayakkabım yok desem yeridir. Alışkanlık yapıyor. Diğer renklerini de alırsın. Güle güle giy
Ftmsrt Mom622626 bence ilk ikisi 😀 bende klasik giyemiyorum hep rahat şeyler giyiyorum. klasik giyenlere hevesleniyorum ama kasıyor beni 🙈
Mom622626 Ftmsrt bende sporu yakıştıramıyorum kendime ama çocukla spor daha rahat oluyor. Yinede çok kaba olmasın diyorum çalışırkende giyerim.
adastra Mom622626 Skechers olsun taştan olsun diyorum. Dünyanın en rahat ayakkabısı olduğu için tercihim 4′ten yana 👍
adastra adastra Ben bu modelini çok severek kullanıyorum. Normalde ben de klasik giyinirim. 🌸 httpss://imgyukle.com/i/OUS6HP
Ftmsrt Mom622626 hummel sneakersler çok rahatıma geliyor benimde genelde hummel ve Puma roma kullanıyorum